28. oktoober 2014

Kontserdisoovitused koolidele

Kontserdisoovitused

Seekordses soovituskirjas on meil hea meel pakkuda kolme väga head sündmust erinevatele vanuserühmadele.

Väikestele
11. detsembril kl 12
Muinasjutuline muusikaetendus
”12 kuud”


Samuil Maršaki tuntud muinasjutt “Kaksteist kuud” räägib loo õelast peretütrest, tigedast võõrasemast ja heast vaeslapsest, kellele 12 kuud tunnikese kevadet kingivad, et teda kindlast hukust päästa. Tantsivad ja laulavad Kaari Sillamaa Laste Kaunite Kunstide Kooli õpilased ja vilistlased.

Muusika: Janika Sillamaa ja Kaari Sillamaa
Libreto: Janika Sillamaa
Lavastaja ja koreograaf Katre Jaani
Kunstnik: Kristel Viksi
Pileti hind: 5€/ 2€ (sülepilet)


Kõigile
17. detsembril kl 19
Jõulukontsert Pärnu Kunstide Maja õpilastelt.
”Jõuluootus”

Laste isetegemisrõõm ja uued oskused saavad kõige parema lihvi ikka jõulude paiku, mil on hinges soe tunne ja nii toas kui õues pühademeeleolu. Pärnu Kunstide Maja õpilaste kontsert on südamlik jõulutervitus kõikidele inimestele, et näidata oma pühendumust ilusate asjade tegemisele ja anda seda edasi ka teistele! Sellel kontserdil on hea näha oma sõpru, lähedasi ja tuttavaid, kes Pärnu Kunstide Majas oma huvialaga tegelevad ja seda näidata tahavad!
Eesti Kontsert koostöös Pärnu Kunstide Majaga 
Pileti hind: 5€/2€ (sülepilet)


Kontserdihooaja kava on saadaval Eesti Kontserdi kodulehel. See aitab kindlasti saada paremat ülevaadet kogu hooaja plaanidest. Samuti on soovitatav Facebooki konto olemasolul anda oma LIKE Pärnu Kontserdimaja FB lehel, kus leiab teavitusi meie uutest ja huvitavatest kontsertidest ja pakkumistest. Info sooduspiletite ja broneerimise kohta Pärnu Kontserdimaja kassa tel. 4455800 või e-posti aadressil pilet.pkm@concert.ee.

Suurtele
11. detsembril kl 19

Vokaalansambel AMARCORD (Saksamaa) kontsert

”Coming Home for Christmas

Wolfram Lattke (tenor), Martin Lattke (tenor)
Frank Ozimek (bariton), Daniel Knauft (bass), Holger Krause (bass)
Ansambli Amarcord viis vokalisti esindavad kõrgetasemelist vokaalkultuuri Saksamaalt. Tihtilugu võrreldakse viisikut inglaste tuntud vokaalkvartetiga The Hilliard Ensemble või maailmakuulsa vokaalsekstetiga The King’s Singers. Kord melanhoolselt, kord rõõmsalt või pidulikult loovad viis kunagist kuulsa Leipzigi Toomkoori poistekoori liiget oma repertuaariga silla keskaegse muusikatraditsiooni ja moodsate kompositsioonide vahel. Madrigalid vahelduvad modernsete a cappella arranžeeringutega, sekka kõlavad tuntud poplaulud üllatavas kuues. Amarcord võlub eelkõige oma väljendusrikkuse ning puhta ja täpse lauluga, aga ka sümpaatse lavalolekuga. Tuntud Leipzigi Gewandhausi orkestri ning Püha Tooma poistekoori kõrval on 1992. aastal asutatud ansambel muusikalinna Leipzigi kõige olulisemaid esindajaid. Arvukad kontsertturneed ja muusikafestivalid on lauljaid viinud esindussaalidesse ja festivalidele nii Euroopasse, Põhja-Ameerikasse, Austraaliasse, Lähis-Itta kui ka Kagu-Aasiasse.
Ansambel on paljude rahvusvaheliste konkursside laureaat, mh Tolosa (Hispaania), Tampere (Soome), Pohlheim (Saksamaa), Linz (Austria), ning nende salvestused on pärjatud auhindadega nagu ECHO Klassik, Supersonic Award, CARA Contemporary A Cappella Recording Award jpt. Lisaks aktiivsele kontserttegevusele korraldab Amarcord Leipzigis ka vokaalmuusika festivali ”A Capella”, mida on väisanud muuhulgas Swingle Singers ja Huelgas Ensemble.
www.amarcord.de 
Pileti hind: 12€/9€



1 kommentaar:

  1. Anonüümnejaanuar 02, 2019

    Ma olen 15 aastat vana. Ma sündisin HIV-iga, kelle ema suri HIV-nakkuse tõttu. Ja mul on kahju, miks ma kunagi dr. Ituaga poleks suutnud minu ema minu eest ravida, sest üksikemana oli minu ema jaoks väga raske kohtuda dr itua tervendavate sõnadega HIV / AIDSi herpese, Parkinsoni, Copdi, epilepsia, vöötohatise, külma valu, viljatuse, kroonilise väsimuse sündroomi, fibromüalgia, diabeedi Hepatiit kohta võrdselt Vähk, mis olin nii põnevil, kuid hirmutasin samal ajal, sest Ma ei kohanud sellist artiklit online, siis võtsin ühendust dr. Ituaga e-posti aadressil drituaherbalcenter@gmail.com. Samuti vestlesin temaga selle kohta, mis on +2348149277967 ta ütleb mulle, kuidas see toimib. Kiiresti Colorado postkontor Ma saan oma ravimtaimi 4/5 tööpäeva jooksul, kui ta andis mulle gildijooned, mida ma järgida, ja siin elan taas tervena, et kujutada ette, kuidas kasutada jumala oma teoseid kõikides artiklites Internetis, et levitada jumal töö või Dr Itua Herbal Medicine, ta on suur mees.

    VastaKustuta