28. august 2018

Lugemisprojekt Meie Väike Raamatukogu

Ootame Eesti kooliraamatukogusid ja koolide 1.-2. klasse liituma rahvusvahelise projektiga Meie Väike Raamatukogu! Lisaks meile osalevad projektis koolid, raamatukogud ja kirjastused Lätist, Poolast ja Sloveeniast. Projekti toetab Eesti Lastekirjanduse Keskus.

Lugedes õpime tundma enda ja teiste emotsioone, samuti mõistma ja aktsepteerima sotsiaalseid põhimõtteid ja suhteid. Me arendame väljendusoskust, mälu ja mõtlemist. Õpilased, kes loevad 30 minutit päevas, saavutavad oluliselt paremaid õpitulemusi kui need, kes ei loe.

Muudame lugemise põnevaks!

KUTSE

OSAVÕTUVORM

1 kommentaar:

  1. Anonüümnejaanuar 02, 2019

    Ma olen 15 aastat vana. Ma sündisin HIV-iga, kelle ema suri HIV-nakkuse tõttu. Ja mul on kahju, miks ma kunagi dr. Ituaga poleks suutnud minu ema minu eest ravida, sest üksikemana oli minu ema jaoks väga raske kohtuda dr itua tervendavate sõnadega HIV / AIDSi herpese, Parkinsoni, Copdi, epilepsia, vöötohatise, külma valu, viljatuse, kroonilise väsimuse sündroomi, fibromüalgia, diabeedi Hepatiit kohta võrdselt Vähk, mis olin nii põnevil, kuid hirmutasin samal ajal, sest Ma ei kohanud sellist artiklit online, siis võtsin ühendust dr. Ituaga e-posti aadressil drituaherbalcenter@gmail.com. Samuti vestlesin temaga selle kohta, mis on +2348149277967 ta ütleb mulle, kuidas see toimib. Kiiresti Colorado postkontor Ma saan oma ravimtaimi 4/5 tööpäeva jooksul, kui ta andis mulle gildijooned, mida ma järgida, ja siin elan taas tervena, et kujutada ette, kuidas kasutada jumala oma teoseid kõikides artiklites Internetis, et levitada jumal töö või Dr Itua Herbal Medicine, ta on suur mees.

    VastaKustuta